Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky a reklamační řád obchodu www.sperkovnicka.cz

Provozovatel a odpovědná osoba: Lucie Klauserová

E-shop:

Lucie Klauserová

Kosova Hora 359, Kosova Hora  262 91
IČO: 02948869
Zaps. do ŽR Sedlčany

Odpovědná osoba:

Lucie Klauserová
Tel. 777 532 537
E-mail : obchod (zavináč) sperkovnicka.cz

Ceny
Všechny ceny v internetovém obchodě jsou uvedeny bez DPH. Nejsme plátci DPH.

Objednání
Zákazník při objednání musí uvést úplnou platnou adresu, e-mail, telefon a vybraný způsob platby. Potvrzením objednávky se zákazník zavazuje k odebrání zvoleného zboží a k uhrazení příslušné částky.

Platba
Nakupující má možnost volit mezi platbou bankovním převodem, platbou dobírkou či v hotovosti při převzetí zboží osobně. Při volbě platby převodem bude zboží expedováno až po připsání požadované částky na náš účet (číslo účtu a var. symbol zasíláme individuálně). Nestane-li se tak do 14 dnů od našeho zaslání platebních údajů, bude takováto objednávka stornována.

Vyřízení objednávky
Po odeslání objednávky Vám přijde automatická potvrzující zpráva. Při volbě platby předem Vás kontaktujeme s přesnými platebními podmínkami. Při platbě dobírkou zpravidla další mail nezasíláme a zboží putuje k zákazníkovi v nejkratším možném termínu.

Expediční lhůta
Prodejce se zavazuje expedovat zboží v nejkratší možné době. V převážné většině
případů je zboží odesláno během 1 pracovního dne. V případě, že bude zboží v
naší kamenné prodejně vyprodané - oznámí dodavatel neprodleně přibližný termín
dodání zákazníkovi.

Forma zásilky
Zboží je odesláno zákazníkovi v neporušeném obalu, který je uzpůsoben charakteru zboží a zabraňuje jeho poškození. V zásilce je přiložen paragon, plnící funkci reklamačního a daňového dokladu.

Převzetí zboží
Odesláním objednávky vstupuje zákazník do obchodního vztahu a je povinen objednané zboží převzít. Pakliže tak neučiní, bude po něm dodavatel vymáhat ztrátu za dobírku. Nepřevzít zboží může zákazník pouze v případě, že při předání dopravcem zjistil narušenost obalu či poškození balíku.

Vrácení zboží
Odstoupení od smlouvy - vrácení zboží
Odstoupení od smlouvy se řídí podle Obč.zák.

Vzhledem k tomu, že v případě odstoupení se smlouva od počátku ruší, vrátí nebo nahradí dodavatel zákazníkovi a zákazník dodavateli

veškerá přijatá plnění.Odstoupit může zákazník tak, že zboží do zákonné lhůty 14ti dnů doručí obchodním

či doporučeným balíkem do provozovny dodavatele. Případně tak může učinit osobně.                                                                                   

Od 1.1.2014 stačí do 14.dnů od převzetí balíku oznámit dodavateli, že zboží  vrací a odeslat (nejpozději 14. den od převzetí),                

v tomto případě může být vrácené zboží doručeno po více než 14ti dnech.

Vrácené zboží zasílejte na korespondenční adresu: Eva Klauserová, nám.T.G.Masaryka 36, Sedlčany, 26401

Při odstoupení je nutné uvést číslo faktury a bankovní účet kupujícího, na který mu bude poukázána částka.

Dodavatel posoudí vrácené zboží a oznámí kupujícímu jeho stav:

zboží nesmí být použité nebo znečištěné
musí být nepoškozené, včetně visaček s cenou atd.
musí být kompletní ( včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.)
doklad o koupi - stačí kopie
Zboží musí být zasláno nejpozději 14.den od převzetí doporučeně a pojištěné.

Vrácené zboží zaslané na dobírku, nebude převzato.
Dodavatel je v případě odstoupení povinen zákazníkovi vrátit již zaplacenou
kupní cenu nebo její část a to v termínu do 14ti dnů od data převzetí vráceného zboží.
V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme akceptovat
odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno na náklady
odesílajícího zpět nebo bude uschováno v našem sídle k osobnímu vyzvednutí.
Dle zákona jsme oprávněni účtovat kupujícímu skutečné a doložitelné náklady
spojené s vrácením zboží.

Výměna zboží
Kupující má právo na výměnu zboží v zákonném stanovené 14-denní lhůtě. Pokud se
kupující rozhodne pro výměnu zboží, je povinen zaslat zboží nepoužité,
nepoškozené a v původním obalu včetně dokladu o koupi, záručního listu, návodu atd.
s přehledným popisem, jakým způsobem a za jaké zboží chce výměnu uskutečnit.

Při výměně zboží mohou nastat tyto případy:

1.Zákazník požaduje zboží s levnější cenou = rozdíl ceny mu bude dobropisován a nové zboží mu bude zasláno na dobírku ve výši poštovného ( viz obchodnípodmínky doprava a poštovné )

2.Zákazník požaduje zboží s dražší cenou = rozdíl ceny mu bude započítán do dobírky zaslání požadovaného zboží, v ceně dobírky bude také započítáno poštovné pro opětovné zaslání (viz obchodní podmínky doprava a poštovné)

3.Zákazník požaduje zboží se stejnou cenou = nové zboží mu bude zasláno na dobírku ve výši poštovného (viz obchodní podmínky a poštovné) Náklady na opětovné zaslání se vztahují jen na výměny zboží, kdy prodávající zaslal objednané zboží při první objednávce správně, dle požadavku kupujícího.Případy, kdy prodávající zaslal svojí chybou nesprávné zboží, zasílá při výměně za správný kus na své náklady.

Ochrana osobních údajů
Veškeré Vaše osobní údaje pokládáme za důvěrné a zavazujeme se neposkytnout je žádné třetí osobě v souladu se zákonem 101/200 Sb. o ochraně informací, Pouze některé údaje - jméno a příjmení, korespondenční adresa a telefonní číslo bude sděleno dopravci zboží.

ZPŮSOB PLATBY

- při platbě nad 1500,- Kč je doprava zboží kurýrní službou ZDARMA

Platba a dodání dobírkou, platba převodem na účet.

- při zaslání zboží na dobírku i platbě převodem účtujeme dopravu kurýrní služby DPD nebo České pošty dle aktuálního ceníku v nákupním košíku.

Osobně
- možné je i osobní vyzvednutí v Sedlčanech (žádný příplatek)

Reklamační řád a obchodní podmínky jsou v platnosti od 1. 10. 2014. Změny jsou vyhrazeny. Veškeré obch.podmínky se řídí dle nového Obč.zák.